reklama

Zburajte aj Nitriansky hrad, kazi vyhlad! - Aktualizovane

alebo

Písmo: A- | A+

Otvorenylist:

FerdinandVítek, Mgr., primator mesta Nitry

Naco su namstare barabizne, ktore ludia volaju pamiatky? Su nam zbytocne. Treba prist s buldozerom a zrovnat celu Nitru.Bolo by dobre tam postavit stany a stanky, priviezt tavy. Tak ako to rodeny Nitran Chalid Abbas videl v irackej pusti? Pan primator,sudruh ucitel, gratulujem Vam a dakujem ze stenas zbavili tej barabizne. Ste skutocne vazeny obcanNitry a citite s jej historiou. Navyze ste si urcite aj dobreprilepsili baksisom pri podpise povolenia na zburanie. Doporucujem Vam tiez zburat Nitriansky hrad ktory kazi vyhlad.Mozno bytam malo byt viacucelove parkovisko so sklenenou kupolou, McDonalt alebo Disney Land, mozno aj klzisko. Socha Lenina uznie je v mode.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz vazne.Myslim zeby bolo namieste aby Ste sa vzdal funkcie primatora! Nie steschopny vykonavat tuto funkciu podobne ako rodenyNitran Chalid Abbas nema ziadny cit k slovenskej historii. V kazdejkulturnej krajine sa pri takomto vaznom probleme urobisutaz navrhov s vystavou a hlasovanie. Precitali Ste si vyjadrenie znameho architekta Viktora Sabika? Historicke pamiatky buraju iba idioti.Vsetky tieVase vyjadrenia okolo su iba smiesnym alibi. Ake spinavepeniaze sa tam tocili? SudruhVitek Vy Ste jednym z tych prezivajucich komunistickych demagogov a uradnickov, hanba Vam!

 

Amand E.Absolon, PH.D., MJ, MCP / San Francisco, USA

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

 

Odoslane:12 marca. 2006

Primator: primator@nitra.sk

Odpoved:ziadna

 

 

 

 

Otvorenylist:

Doc. JUDr. Ivan Gašparovič, CSc.
prezident Slovenskej republiky
E-mail: informacie@prezident.sk, info@prezident.gov.sk

Vazeny panprezident,

Zijem v USA a az sem sa mi doniesla zvest o burani komplexu historickychMlynov v Nitre

.

Precitalsom si clanok s odbornym vyjadrenim architekta Viktora Sabika: "Zbúraniekomplexu budov mlynov na ploche dvoch hektárov jeobrovským zásahom do urbanistickej štruktúry mesta. Vosvete sa historické priemyselné areály využívajú na sídla komerčnýchštúdií, luxusných kancelárií, značkových klubov i nákupných centier. Majú totiž pridanú hodnotu. Medzi objektmi mlynov sú cestyvydláždené mačacími hlavami, ponúkajú sa na pešiuzónu. Veža sila, ktorá bola prvou výškovou stavbou v Nitre, sadá využiť aj komerčne a vhodne nasvietiť. Zbúraním tejto stavbyzmažeme kus histórie mesta. Vovyspelých európskych krajinách by na storočnú budovu búracie povolenienevydali."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Plne znenieclanku: http://www.sme.sk/clanok.asp?cl=2620276

Historickemlyny: http://www.sme.sk/c/2620277/Mlyny-ako-prva-fabrika-v-Nitre--redir.html

Precitalsom si otvorenylist pana Martina Stybla: “Cítim spoluzodpovednosť za devastáciu historických zón v Nitre. Pred týždňom som správam obúraní ešte neveril, v sobotu mi stiahlo hrdlo pri pohľade na demoláciu našej histórie. A zaprisahával som sa, že o tomto musím napísať aspoň pár viet na môjsúkromný blog. Že sa musím verejne dištancovať odtohto ničenia. Ja som Vás totiž volil. Zaprimátora. Chcel som zmenu pre Nitru, nemohol som saviac prizerať na spôsob “vlády” predchádzajúceho zastupiteľstva. Postavil som sa za Vás, ako za človeka, ktorý sa hlási kNitre, a dúfal som, že to "tam", aj v mene môjho hlasu, postrážite.”

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Materially,reakcie: http://styblo.blog.sme.sk/c/39560/Otvoreny-list-primatorovi-mesta-Nitra-p-Ferdinandovi-Vitekovi.html

Vazeny panprezident, narodil som sa v Nitre, zil som tam. Zilo tam ajniekolko generacii mojich predkov, ktorym vzdy zalezalo narozkvete mesta. Som naturalizovanym obcanom USA, ale aj obcanom Slovenska. Ako rodak z Nitry citimzodpovednost vyjadrit sa a ziadat Vas o okamzity zasahv tejto veci. Ziadam Vas bySte okamzite poverili prislusne institucie o zastavenie tohoto barbarskehocinu, ovysetrenie celeho pripadu a zjednanie napravy na naklady zucastnenych. Som presvedcenyze primator mesta Nitry p. Vitek jednal nezodpovedne aprotizakonne, ze celypripad zavana korupciou! Ziadam Vas aby bol cely pripad vysetreny zlozkami protikorupcnejpolicie.

Dakujem zapochopenie. Zelam Vamvela zdravia a sil vo funkcii prezidenta.

Amand E.Absolon PH.D., MJ, MCP / San Francisco, USA

 

Odoslane: Thursday, March 09, 2006

Prezident: info@prezident.gov.sk 

Odpoved:ziadna

 

 

Amand E. Absolon

Amand E. Absolon

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Videl som, pocul a zazil hodne. Rad pisem a fotografujem. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu