reklama

Demokracia po slovensky

alebo Zburajte Nitriansky Hrad

Písmo: A- | A+

Otvoreny list:
Ferdinand Vítek, Mgr., primator mesta Nitry

Vazeny p.Vitek,
 
dna 12. marca 2006 som Vam poslal otvoreny list, ku ktoremu ste sa (oficialne) dodnes nevyjadrili. Zaroven som tento list dal na stranky SME >>> http://absolon.blog.sme.sk  Tento clanok bol skryty pred zrakmi citatelov a vedeli ste o nom iba vy. Vo velmi kratkom case sa hned v reakciach na clanok objavili fiktivne osocovania mna a mojej rodiny vyhrazanie a cohokolvek co sa len dalo prekrutit pripominajuce zastrasovacie metody minuleho rezimu. (z tej istej IP adresy pisane kym asi?)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V ziadnom pripade Ste sa vobec nevyjadrili k situacii ohladne burania historickych mlynov v Nitre. Vasa odpoved na otvoreny list p. Stybla bola nanajvys neuspokojiva ale zato dokonale alibisticka a neprofesionalna. >>>http://styblo.blog.sme.sk

Kazdemu sudnemu cloveku je jasne ze najma v pripade demolovania nitrianskych mlynov konecne rozhodnutie padlo vdaka vasmu podpisu. Som presvedceny ze vase pocinanie nezodpoveda vaznosti vasej funkcie a preto som Vas vyzval k rezignaci!
 
Amand E. Absolon, PH.D., MJ, MCP / San Francisco, USA

 
Odoslane: March 16, 2006

Primator: primator@nitra.sk

Odpoved: zatial ziadna
 
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
Otvoreny list:
 
Doc. JUDr. Ivan Gašparovič, CSc.
prezident Slovenskej republiky
 
 
Vazeny pan prezident,
 
 
dna 09. marca 2006 som Vas poprosil o zasah a presetrenie prislusnymi statnymi instituciami ilegalne buranie historickeho komlexu mlynov v Nitre.
Na moj list som dodnes nedostal ziadnu odpoved. Dovolujem si vas preto opakovane poziadat o vyjadrenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dakujem za pochopenie. Zelam Vam vela zdravia a sil vo funkcii prezidenta.
 
Amand E. Absolon PH.D., MJ, MCP / San Francisco, USA
 


Odoslane: March 16, 2006

Prezident: info@prezident.gov.sk

Odpoved: zatial ziadna

Amand E. Absolon

Amand E. Absolon

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Videl som, pocul a zazil hodne. Rad pisem a fotografujem. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu