reklama

Moj novy priatel - Johnny Hallyday

Podvecer dopadal na ulicky v Mill Valley. Veselo naladeny som spolu s ostatnymi navstevnikmi kina vysiel na ulicu. Vykracujem po chodniku ked niekto na druhej strane ulice nastartoval novucky Porche. Krrr... chrrrrr...vrrrrr... skripali ozubene kola manualnej prevodovky vylesteneho sportaka. Pokrutil som hlavou a pozrel na okoloiduceho muza vysokej postavy. "Chudak Porche" poznamenal som sucitne.

Písmo: A- | A+

 

Obrázok blogu

Okoloiduci sa zacal smiat a odvetil: "to je skoro ako ked mne dali v Londyne soferovat novy Mercedes s manualnou prevodovkou. Skripalo to a ja som ustrasene sedel za volantom a mal velke zdesenie z toho ze jazdim na lavej strane. Kazdu chvilu som ocakaval ze zahlusim nejakeho chodca, alebo urobim strasnu havariu lebo som sa nemohol zbavit pocitu som na nespravnej strane cesty".Sli sme vedla seba a hovorili o autach.


"Ja stale jazdim na aute s manualnou prevodovkou. Je to vacsi fun a je to sila zvyku, ved som sa narodil v Europe," vravim ja.


"Ja som si uz davno zvykol na automatiku. Odkial si z Europy ?", spytal sa ma melodickym hlasom.

"Narodil som sa v Ceskoslovensku," vysvetlil som a pridal niekolko podrobnosti a historiek okolo mojho uteku a preplavania hranic (asi 8 km pol noci).

"Hm... odvazny chlapik," povedal uznanlivo.

"Ja som bol v Prahe v roku 1967, ukazovali mi vselico pekne, ale ja si pamatam iba to ze som nemohol zohnat cigarety Marlboro. Potom mi sprievodcovia pomohli kupit dve velke krabice s kartonmi Marlboro od nejakeho priekupnika. Moje spomienky na Prahu su preto velmi smiesne lebo si pamatam detailne iba tie dve velke krabice co som vlacil cely den pod pazuchami" vravi so smiechom moj novy priatel.


Bavili sme sa potom na vselijakych prihodach z cestovania v cudzich krajinach. Cesta nas viedla smerom k parkovisku kde som mal zaparkovany moj SAAB turbo s manualnou prevodovkou. Pan so zvucnym hlasom siel dalej peso a tak sme sa rozlucovali.

"Ja som spevak Johnny Hallyday povodom z Francuzska," predstavil sa na rozlucku statny modrooky pan,
"musime sa este stretnut a pohovorit o smiesnostiach tohoto sveta," poznamelal potriasajuc mi rukou.

Bol som milo prekvapeny jeho srdecnym stiskom ruky, milym a priamym pohladom jeho modrych oci ale predovsetkym zvucnotou a uprimnostou jeho hlasu.

Ked som prisiel domov na Internete som vyhladal podrobnosti o novom prietelovi Johnnym. Jeho meno sa blyslo hned vedla Edit Piaf, Charles Aznavoura, Elvis Presley, Beatles... Medzi jeho priatelov patria Paul McCartney, Elvis Presley, princezna Diana a dalsie vyznamne osobnosti... Johnny nahral haldu vynikajucej hudby, natocil mnozstvo dobrych filmov; vo Francuzsku je rovnako popularny ako Elvis v USA....
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu



More pictures and music>> click>Please be patient, there is music in background of the web page.
Wait until downloads (mp3 from concert).

Pictures: AA & archive


Amand E. Absolon

Amand E. Absolon

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Videl som, pocul a zazil hodne. Rad pisem a fotografujem. Zoznam autorových rubrík:  FotografiePostrehySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu